من به اندازه کافی خوش شانس بودم که اخیراً این جواهر را ،یداری کردم. به محض این که به آن چشم دوختم، هول شدم.

مسلماً، زیبایی در چشم بیننده است، و این «جانور قدیمی» قرار نیست با فنجان چای هر کل،یونر من، باشد، اما من کاملاً آن را دوست دارم!

من همیشه از علاقه مندان به دی،ت اولیه بوده ام. من عاشق سادگی آنها هستم و این البته دلیلی دارد. آنها فقط برای یک چیز آفریده شده اند – برای بازی ،. جمع آوری نشده، در یک قفسه قرار داده و تحسین شده است. برای بچه ها ساخته شده بود ساخته شده برای مسابقه در اطراف یک اتاق نشیمن، باغ یا خیابان، با هدف جرقه زدن تخیل.

وقتی این مرد را دیدم، تخیلم منفجر شد. اون چیزی که بهش فکر کردی چی بود؟ راستش را بخواهید آن موقع هیچ نظری نداشتم و الان هم هیچ نظری ندارم!

تنها چیزی که می دانم این است که غیر آهنی است، بنابراین احتمالاً از سرب ساخته شده است و وزن آن حدود 1 پوند (در واقع 44.6 گرم) است! اگر آن را روی پای خود بیندازید قطعاً آن را خواهید فهمید!!! ارتفاع آن 11 سانتی متر است و احتمالاً یک بار در عمر خود رنگ آمیزی شده است.

این خودرو شبیه یک خودروی آمریکایی به نظر می رسد و حسی از اوا، دهه 1920 / اوایل دهه 1930 دارد. این باعث شد که فکر کنم می‌تواند Hubley و احتمالاً Arcade باشد – اما ماشین چدنی نیست، بنابراین آیا می‌توان این تولیدکنندگان را به این دلیل رد کرد؟

ص 1180835
ص 1180833
ص 1180832
ص 1180830
رمز و راز Diecast

اینها سوالاتی هستند که من به پاسخ آنها نیاز دارم:

چه ،ی آن را ساخته است؟

ماشین چیست؟ آیا بر اساس مدل واقعی است یا خیالی؟

چه زم، ساخته شد؟

اگر چیزی می د،د لطفا به من اطلاع دهید – از کادر نظر در پایین صفحه استفاده کنید.

در ضمن من همچنان طرفدارش خواهم بود. فکر می‌کنم در طول عمر طول،‌اش به اندازه کافی بازی شده است، بنابراین اجازه دادم آن را روی یک قفسه “محکم” در یکی از کابینت‌های نمایش قرار دهد.

منبع: https://toydetectives.com/diecast/mystery-toy-car/