تصویر

هان سولو (کت بار،، اما بدون بار،). در حالی که فقدان کت ترنچ مایه ناامیدی آشکار است، اما در عین حال جذابیت این فیگور را برای من افزایش می دهد، زیرا خاطرات چهره برهنه کنر اندور هان را زنده می کند، زم، که IG-88 به جای آن کت ترنچ را پوشید. چرا این کار را کردی؟ من مطمئناً در آن مدت بارها این کار را انجام دادم. به هر حال، یک قاتل روباتی باید گاهی ماهیت رباتیک خود را پنهان کند و به نظر می رسد که کت هان کاملاً به ایجی می آید.

اما این در مورد ربات نقره ای نیست، این در مورد جدیدترین شخصیت هان است که زیبا است اما نقص های خود را دارد. با توجه به اینکه هان زم، که شورشیان به اندور راهپیمایی می کنند زیاد کت سنگر نمی پوشد، ممکن است این عیب نباشد، اما من از پاهای ،تیکی که به نظر می رسد وقتی آنها را می پوشید جدا می شوند، خوشم نمی آید. در غیر این صورت، مفاصل ران کاملاً سفت هستند و پاهای نرم اهرم کافی برای استفاده کامل از مفاصل را ندارند. ناگفته نماند که غلاف به این موقعیت کمکی نمی کند، اما این امری است که در مورد هر شخصیت هان وجود دارد. مشکل دیگر مربوط به ابروهای هان است. آنها به هر شکلی وجود دارند، اما اگر به نورپردازی اهمیتی نداشته باشید، به راحتی بدون ابرو خواهید ماند. من را به این فکر می‌اندازد که آیا ارتقاء تمام فیگورهای TVC من به نسخه‌های جدیدتر چاپ شده ایده خوبی است. به هر حال، این احتمالاً نسخه مدرن خاص هان با لباس اندور است که تنها موردی که از آن غافل است کت ترنچ است، اما خوشبختانه آنها اخیراً فیگور TVC هان را با کت ترنچ نیز مجدداً منتشر ،د، بنابراین شما فقط باید آن را ،یداری کنید. بالا. و اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، مطمئن هستم که هنوز هم تعدادی شخصیت VOTC Han وجود دارد که به یک فروشگاه کمیک در جایی که می‌تو،د کت را از او قرض بگیرید، متصل است.

از سوی دیگر، پس‌زمینه قرمز، همانطور که کنر روی کارت‌های اصلی آن‌ها انتخاب کرده، باعث می‌شود که شکل بسیار بهتر از رنگ پس‌زمینه معمول هان، سبز به نظر برسد.

منبع: https://yaswb.tumblr.com/post/725572703222956032