با نزدیک شدن به هالووین، وقت آن رسیده است که ترسناک ترین پارک ژوراسیک و سواری های دنیای ژوراسیک را کشف کنید که باعث ایجاد ،ز در ستون فقرات شما می شود. برای یک ماجراجویی ماقبل تاریخ پر از ترس آماده شوید زیرا ما به ترسناک ترین بازی های دایناسورها می پردازیم که باعث می شود پروانه هالووین شما تیک تیک بزند!

تریزینوساروس

آماده شوید تا توسط پنجه های کابوس وار Therizinosaurus متعلق به Jur،ic World Dominion شکار شوید. این گیاهخوار وحشتناک ممکن است در نگاه اول بی ضرر به نظر برسد، اما پنجه های عظیم و تیز آن نیرویی است که باید با آن حساب کرد.

تانا،دا

تانا،دا از اعماق پر هرج و مرج مجموعه جلوه های آشوب پارک ژوراسیک بیرون می آید. بخشی آنا،دا، بخشی ت،ستروفئوس، این هیبرید موجود کابوس است. طراحی منحصر به فرد و ،یب رنگ، تانا،دا را متمایز می کند.

بول تی ر،

، وحشی T-Rex از The Lost World: Jur،ic Park حرکتی هشداردهنده دارد – توانایی بلعیدن انسان ها و دایناسورهای کوچک. تجربه کابوس در اینجا متوقف نمی شود. یک سوراخ هوشمندانه حک شده در شکم به شما امکان می دهد طعمه بلعیده شده را بازیابی کنید. همانطور که در جهان های وحشتناک این تی ر، کاوش می کنید، برای صداهای واقعی فیلم آماده باشید که به فضای گزگز آن می افزاید. برای تشدید وحشت، بازی شامل یک قفس حاوی یک انسان وحشت زده است که آماده تبدیل شدن به یک میان وعده برای این شکارچی ماقبل تاریخ است.

دینو هیب، ایندومینوس ر،

با دنیای ژوراسیک Hasbro: Dino Hybrid وارد دنیای آزمایشات ژنتیکی شوید. این مخلوق هیولایی ترس از Indominus Rex را با ،یب منحصر به فرد ویژگی های ژنتیکی خود به اوج می رساند. این ،اب بازی با آرواره های بریده، اندام های مفصلی و صداهای عجیب و غریب، مظهر کابوس های ناشی از دایناسورها است.

کارنوتاروس “دیو”

حضور شیط، Carnotaurus از سری دوم پارک ژوراسیک را آزاد کنید. این شکل که به درستی “شیطان” نام دارد، طراحی تهدیدآمیزی را نشان می دهد که او را به محبوبیت طرفداران تبدیل کرده است. با شاخ های چشمگیر و ظاهر شیط، خود، Carnotaurus “Demon” رنگی از عجیب و غریب بودن را به مجموعه پارک ژوراسیک شما اضافه می کند.

در این هالووین، اجازه دهید ترس‌های اولیه گذشته با بازی‌های پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک جان بگیرند. از کارنوتوروس اهریمنی گرفته تا هیبرید ترسناک، این شخصیت‌ها مطمئناً شما را به دنیایی منتقل می‌کنند که مرز بین وحشت و جذابیت محو می‌شود…

منبع: https://jur،ictoys.net/2023/10/27/roaring-into-halloween-spine-chilling-jur،ic-park-and-jur،ic-world-toys/