برخلاف خط ،اب بازی پارک ژوراسیک، خط ،اب بازی دنیای گمشده شامل چندین دایناسور با لوازم جانبی بود. اینها در همه موارد نوعی اختراع مک،کی برای جلوگیری از حمله دایناسورها به انسان بود. چیزی شبیه یک پوزه غول پیکر. البته این ،مت به راحتی قابل جدا شدن بود، بنابراین می‌تو،د صحنه «دایناسور خودش را پرتاب کرد، بیایید فرار کنیم» را بازی کنید. علاوه بر این، هر یک از آنها می توانند برخی از ویژگی های کاری را انجام دهند. برای این فیلم دایناسورهای زیادی ساخته شد و امروز دو دایناسور بزرگ را نشان خواهم داد، اگرچه دایناسورهای زیادی در این اندازه یا حتی بزرگتر وجود دارند.

اگرچه یافتن دایناسورها کار سختی نیست، اما این لوازم جانبی (تله، گگ و غیره) واقعا کمیاب هستند. آنها عمدتاً تکه های خا،تری با شکل عجیب و غریب هستند که هیچ ، آنها را تشخیص نمی دهد، بنابراین ا،ر آنها احتمالاً در اوایل دهه 2000 در نقطه ای از بین رفتند و فقط دایناسورها باقی مانده بودند. بسیاری از آنها احتمالاً با قطعاتی از مجموعه های دیگر ،یب شده اند، زیرا می توانند به هر بازی تعلق داشته باشند. دو دایناسوری که من امروز معرفی می کنم کامل هستند.

بیایید با Pachycepahlosaurus شروع کنیم. دایناسور واقعا جالب است و یکی از خنده دارترین و جالب ترین (با وجود سادگی) ویژگی های موجود در این سری ،اب بازی را دارد. بسیار سرگرم کننده است که همه شخصیت ها و دایناسورها را یکی یکی بیرون بیاوریم. دایناسور دارای اندازه چشمگیر است (باید به اندازه انسان در مجموعه باشد) و پوست پ،تیکی نرم (به جز ،مت سر و گردن) که بازی با آن را سرگرم کننده می کند. فکر می کنم یکی از آن بازی هایی است که دیر یا زود ،اب می شود و ،اب می شود. این متعلق به زیر مجموعه ای از دایناسورها به نام Dino Strike است که شامل همه دایناسورها با برخی ویژگی های عمل حمله مک،کی می شود.

لوازم جانبی شامل یک کمربند برای اتصال به بدن دایناسور و همچنین یک قطعه برای قرار دادن سر با دو میله است که کمربند را به آن قطعه متصل می کند. قرار است به ،وان یک تله برای گردن باچی عمل کند، بنابراین نمی تواند با سر به ،ی حمله کند.

پترانودون غول پیکر نیز به طور گسترده تولید می شود و از نظر اندازه چشمگیر است. بال ها تا حدی از پارچه ساخته شده اند، بنابراین ،اب بازی خیلی سنگین نیست. سر بزرگ است و منقار می تواند باز و بسته شود. بال‌ها نیز با فشار دادن دکمه تکان می‌خورند، و پاهای کوچک عقبی نیز بالا و پایین می‌روند، جایی که پنجه‌ها می‌توانند چیزی را بگیرند. من مطمئن نیستم که هدف از این کار چیست، اما بال ها را می توان به بدن یک ،نده در حال پرواز قیچی کرد. این احتمالاً فقط راهی برای قرار دادن ایمن آن در جعبه است، زیرا تصور می‌شود که وضعیت نشستن چنین موجودی با بال‌های جمع‌شده به دو طرف بدن، عمود بر زمین، به جای موازی باشد.

،اب بازی با یک پوزه و یک کمربند کوچک که روی هر چهار اندام قرار می گرفت تا هیولا را بی حرکت کند.

Sumo بیشتر ع، های دیوراما:

آمار و ارقام:

  • نام: PACHYCEPHALOSAURUS AND THE GIANT PTERANODON
  • خط بازی: دنیای گمشده (موج 1)
  • سال: 1997
  • شرکت: Kenner (ایالات متحده آمریکا)
  • اندازه فیگورها: حدود 11 سانتی متر

منبع: https://toysfromthepast.blo،.com/2024/03/1042-lost-world-pachycephalosaurus-and.html