ما، به ،وان کل،یونرهای دای،ت، ممکن است گاهی اوقات تا حدودی از سرگرمی و عادات جمع آوری خود ناراضی باشیم.

نمی‌دانم اینجا از جانب خودم صحبت می‌کنم یا نه، اما فکر می‌کنم خیلی آسان است که در همان مسیر «مجموعه» گرفتار شویم. تلاش ما برای Dinky یا Corgi گریزان و غیره، ما را از تولیدکنندگان بی‌شماری دیگر در آنجا پنهان می‌کند.

یکی از این تولیدکنندگان Kemlow است.

دلیل اینکه این را می‌گویم این است که این هفته هنگام فهرست‌بندی آن در حراج ،اب‌بازی بریت،ا، با حمل‌کننده تانک Kemlow Antar (در زیر) برخورد کردم.

به چند دلیل برجسته شد. اول، آن را در شکل عالی بود. ث،اً من مطمئن نبودم چه ،ی آن را ساخته است. و سوم، در تمام سال‌های جمع‌آوری‌ام، هرگز یکی را ندیده‌ام.

با بررسی کمی مشخص شد که Antar توسط Kemlow ساخته شده است.

Antar یک مدل ظاهر عالی است.

هیچ علامتی روی خود مدل وجود ندارد، به غیر از «ساخت ،ستان» – من فهمیدم که Kemlow مدل های آنها را مارک نکرده است – و از نظر اندازه بسیار شبیه به سری Matchbox 1-75 هستند که فکر می کردم «Sentry» همان اندازه است. محدوده با هدف! منظورم از این به م،ای تحقیر آمیز نیست، اما کملو کمی بی ادب تر است. از نقطه نظر زیبایی شناسی، یادآور چهره بنبروس یا مورستون است

تانک بر کیملو آنتر
تانک بر کیملو آنتر
کابین را ببندید
کابین را ببندید
نباید با آنتار قوطی کبریت اشتباه شود
نباید با آنتار قوطی کبریت اشتباه شود

مانند برخی دیگر از تولیدکنندگان، نام این شرکت از بنیانگذاران آن ی،ی چار، گرفته شده است کیمبهتر، ویلیام کمیاچ. (میشه نام دیگری را نام ببرید؟؟؟؟)

این شرکت در سال 1946 در لندن تأسیس شد و فکر نمی‌کنم سال‌ها مدل‌های دای،ت تولید کنند، زیرا به نظر می‌رسد مسیر مهندسی را طی کرده‌اند و قطعات خودرو را می‌سازند.

با توجه به اطلاعات کمی در مورد آنها در کاتالوگ بریتیش دای،ت Ramsay، آنها با Wardle/Master Models رابطه داشتند و به تولید و توزیع لوازم جانبی راه آهن مدل کمک ،د.

شرکت Kemlow هنوز هم تا به امروز وجود دارد – اما با بازدید از وب سایت آنها متوجه خواهید شد که آنها هنوز با روزهای پرمخاطره ساخت مدل ،اب بازی فاصله دارند.

دفعه بعد که در نمایشگاه‌های ،اب‌بازی قدم می‌زنید، فروش صندوق عقب خود را بررسی می‌کنید و به Ebay یا هر جایی که ،اب‌بازی‌ها را جمع‌آوری می‌کنید سر می‌زنید، مراقب تولیدکنندگان دیگر باشید.

تعداد کمی از تولید کنندگان بریت،ایی و اروپایی وجود دارند که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند – ممکن است یک شگفتی وجود داشته باشد!

اگر می خواهید نگاه دقیق تری به Kemlow Antar بیندازید – روی این لینک کلیک کنید تا شما را به کاتالوگ در حراج ،اب بازی بریت،ا هدایت کند.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد Kemlow دارید، یا اگر یک کل،یونر Kemlow هستید، در نظرات به ما اطلاع دهید!

منبع: https://toydetectives.com/diecast/have-you-heard-of-kemlow/