این دو مدل توسط سامر و سپس تین تویز تولید شد. بعدها با نام تجاری S،ddrive و نام “Free-Wheeling Formula Racer” به بازار عرضه شد. من دو تاول مختلف دارم که از دوستم استفان دریافت کردم (رژه او را ببینید)، و چیزی که بیشتر از همه در مورد آنها دوست دارم، تصویر کشیده شده از تاول ها است، به سبک اوایل دهه 80 (اگرچه فکر می کنم این تاول ها مربوط به اوا، دهه 80 هستند) . شناسایی صحیح مدل‌های فرمول 1 از هنگ کنگ و چین همیشه بسیار دشوار است، زیرا معمولاً قالب‌های عمومی هستند که برای دهه‌ها مورد استفاده مجدد قرار گرفته‌اند (شاید چندین ویژگی متمایز از خودروهای واقعی داشته باشند) و در چندین رنگ و رنگ یافت می‌شوند. هر کدام را اصلاح می کند. برخی از کل،یونرها اتومبیل ها را با بر،ب ها و اعداد مسابقه درجه بندی می کنند (در صورت امکان)، در حالی که برخی دیگر به سادگی از شر همه اتومبیل هایی که به وضوح یک مدل واقعی نیستند خلاص می شوند (به اصطلاح مدل های فانتزی).

بیایید کمی حدس بزنیم. این چیزی است که من به آن فکر می کنم. یکی از آنها قرار است یک لوتوس 72 ویژه John Player 1975 باشد، اگرچه دارای لوله های اگزوز بزرگ است. دیگری می تواند یک Brabham BT46 یا BT46B باشد، همانطور که تصویر نشان می دهد با رنگ RN7 و قرمز/آبی. این ،اب بازی آبی رنگ شده است و دارای بر،ب های “PAUL” است که به هیچ ماشین مسابقه ای یا خلب، مربوط نیست. در هر صورت، مدل ها قدیمی تر از بازی هستند، که معتقدم در اواسط تا اوا، دهه 1980 ساخته شده است.

برند S،ddrive ماشین‌های ،اب‌بازی مبتنی بر قالب‌های MC Toys، Realtoy، و دیگران را در زیر شاخه‌های مختلف فروخت، مانند «Formula Racer» (فرمول ویژه)، «Super Truck» (کامیون‌های کوتاه)، و «Havy Cab» (تری،) کامیون ها). یا «چرخ‌های سرعت» (عمومی، اما ممکن است شامل کامیون‌ها نیز باشد). لوگوی فرمان به سبک دهه 1990 (با یک “S” آبی بزرگ) در تاریخی نامعلوم به روز شد.

یک فورد اسکورت کابریو هم همین مارک دارم. من آن را از یک بازار فروش ،یدم، زیرا یک جعبه کبریت تقلبی را تشخیص دادم. در شرایط دیگر ماشین را همانجا می گذاشتم که کیفیتش زیاد نیست.

آمار و ارقام:

  • نام: FORMULA RACERS + FORD ESCORT CABRIO
  • مقیاس: 1:64
  • سال: حدود 1987
  • شرکت: S،ddrive (هنگ کنگ)
  • اندازه: تقریبا 7 سانتی متر

منبع: https://toysfromthepast.blo،.com/2024/03/1041-wl-s،drive-formula-racers-around.html