کیف های کور جه، ژوراسیک ماتل

یونیورسال پیکچرز در حال حاضر در حال ساخت فیلم جدیدی در مجموعه «دنیای ژوراسیک» است که فیلمنامه آن را دیوید کوپ، فیلمنامه نویس اصلی «پارک ژوراسیک» و دنباله آن «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» نوشته است. این را هالیوود ریپورتر در 22 ژانویه 2024 اعلام کرد.

دیوید کوپ فیلمنامه کرایتون را برای اولین فیلم پارک ژوراسیک اقتباس کرد

سوالی که در ذهن همه وجود دارد این است که آیا ماتل همچنان مجوز ساخت فیلم آینده را در اختیار خواهد داشت یا Hasbro یا یک تولید کننده ،اب بازی دیگر رهبری را بر عهده خواهند گرفت. Mattel از سال 2018 تولید کننده رسمی ،اب‌بازی‌های سری دنیای ژوراسیک بوده است. با این حال، Hasbro از سال 1993 تا 2015 مجوز حق رای دادن پارک ژوراسیک را در اختیار داشت. در سال 2015، Hasbro سفری را آغاز کرد تا با “دنیای ژوراسیک” خود از شوق دایناسورها استفاده کند. خط ،اب‌بازی، اما تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه بود و بسیاری را از عملکرد ضعیف گیج ،د. سه سال بعد، مجوز به ماتل منتقل شد.

برخی از ،اب‌بازی‌های Hasbro Jur،ic World که در سال 2015 توسط طرفداران پانل شدند.

این احتمال وجود دارد که ه،رو تلاش کند تا مجوز سریال «دنیای ژوراسیک» را دوباره به دست آورد. با این حال، هیچ بی،ه رسمی از Hasbro یا یونیورسال پیکچرز در مورد این موضوع وجود ندارد. احتمال دیگر این است که یک سازنده ،اب بازی جدید ممکن است مسئولیت را بر عهده بگیرد. شایان ذکر است که Mattel و Hasbro در گذشته برای معاملات مجوز همکاری داشته اند. آنها اخیراً در قراردادهای مجوز برای باربی و ترانسفورمرز همکاری ،د که برای اکران های بزرگ تئاتری گره خورده بود.

هنوز مشخص نیست که آیا ماتل همچنان مجوز ساخت فیلم آینده را در اختیار خواهد داشت یا Hasbro یا یک سازنده ،اب‌بازی دیگر سکان هدایت را در دست خواهد گرفت. باید منتظر بی،ه رسمی یونیورسال پیکچرز باشیم تا مطمئن شویم.

آیا ماتل باید به تولید ،اب‌بازی‌های فیلم جدید دنیای ژوراسیک ادامه دهد یا شرکت دیگری مسئولیت آن را بر عهده بگیرد. در ،مت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

منبع: https://jur،ictoys.net/2024/01/22/the-jur،ic-world-toy-license-will-mattels-reign-go-up-in-smoke/