من معمولاً اجازه نمی‌دهم رسانه‌های اجتماعی بر آنچه می‌،م تأثیر بگذارند، زیرا خطوط کافی برای جمع‌آوری آن‌ها را دارم، اما امروز به چیزی نگاه می‌کنم که برداشتم، زیرا به سادگی نتوانستم از آن فرار کنم. هرجا آنلاین می‌شدم، مگاترون یولوپارک به صورتم هول می‌کرد، و در نهایت فرورفتم و آن را ،یدم تا ببینم در مورد چیست. این اولین تجربه من با هر چیزی از Yolopark است، و صادقانه بگویم، وقتی آن را ،یدم حتی نمی دانستم این محصول دارای مجوز است، اما مطمئناً قانونی است. به ،وان یک کیت مدل بر،ب گذاری شده است، اما این احتمالاً فقط برای اه، مجوز است، زیرا Megatron در واقع فقط یک اکشن فیگور است که باید آن را مونتاژ کنید و رنگ، ،ب یا ابزار مورد نیاز نیست (خوب، فقط یک پیچ گوشتی برای باتری ها). او همچنین یک شخصیت غیرقابل تغییر است.

Megs در جعبه‌ای با ظاهری عالی با آستین بیرونی عرضه می‌شود که ظاهر بسیار زیبایی دارد G1 کارتون جلو. هم Hasbro دارد و هم مبدل ها نام تجاری در پایین است و استفاده از ریخته گری را در شکل تبلیغ می کند. من حتی در ابتدا متوجه نشدم، اما پس زمینه از پنل های کمیک بسیار ظریف تشکیل شده است. لمس خوب! آستین ها را بالا بزنید و این قطعه زیبا از خط فویل را روی جعبه داخلی با مگاترون که زمین را در دستکش ،یف خود نگه داشته است، دارید. بدون شک، آنها با ارائه اینجا کار بزرگی انجام داده اند.

این چیزی است که وقتی جعبه را با سینی دومی که زیر آن حاوی لوازم جانبی آن است باز کنید، به دست خواهید آورد. همه قطعات برای مونتاژ آسان در جای خود قرار گرفته اند و قرار دادن آن در کنار هم فقط نیازمند پیچاندن قطعات مختلف به هم است. همه اتصالات در نقاط مفصلی هستند، به جز آرنج ها و زانوها که قبلاً مونتاژ شده اند. چند تا از این گیره ها برای وارد شدن به زور نیاز داشتند، اما من واقعاً نگران ش،تن چیزی نبودم. همچنین اگر بخواهید آن را در جعبه نگهداری کنید، می توان آن را به راحتی جدا کرد. همانطور که قبلاً ذکر شد، در اینجا مقداری قالب‌گیری وجود دارد، و اگرچه بیشتر تج،ات از پ،تیک ساخته شده‌اند، اما این نوع پ،تیک ضعیفی نیست که من معمولاً با مدل‌ها ارتباط می‌دهم. این شخصیت قوی، محکم و به هیچ وجه شکننده نیست. دو ویژگی نورپردازی وجود دارد که به دو نوع باتری دکمه ای نیاز دارد که ارائه نشده است. یکی برای روشن ، چشم ها به داخل سر می رود و سه تا به داخل توپ فیوژن می رود تا آن را روشن کند و هر دو برای نصب به پیچ گوشتی نیاز دارند.

اینجا با هم است، حدود 8 اینچ قد دارد و واقعا عالی به نظر می رسد! ،یبی از G1 طراحی قوس خورشیدی با روکش ف،ی واقعی و هوازدگی ،یبی عالی را ایجاد می کند. قطعات نقره ای مانند فولاد صیقلی به نظر می رسند، در حالی که قطعات سیاه تیره دارای برس خشک عالی هستند تا لبه ها را تا ف، ، نشان دهند. همچنین تعدادی لکه های قهوه ای در اینجا و آنجا برای نشان دادن زنگ زدگی مشاهده می کنید که باعث می شود Megatron به خوبی پیر به نظر برسد. علیرغم تغییر ن،، شما همچنان تمام ،مت های اصلی اسلحه تفنگ مانند دستگیره تپانچه بافته شده روی پاهای بیرونی او و لوله تفنگی که از پشت شانه راست او بالا می رود را در اختیار دارید. برخی از رنگ‌های زرد و آبی روی اجزای شکم او اعمال می‌شود، و مقداری قرمز روشن در عضلات دوسر فوق، و دوباره در عضلات شکم او دریافت خواهید کرد. در نهایت، یک لوگوی بنفش پررنگ Decepticon در وسط سینه او چاپ شده است.

سه صفحه صفحه قابل تعویض برای انتخاب وجود دارد. اولی کاملا واضح است، دومی به مگاترون لبخندی با دهان باز می‌دهد، در حالی که دومی جزئیات بیشتری را اضافه می‌کند، شاید برای یک ،اب‌بازی یا ظاهر کمدی. در مورد آن مطمئن نیستم، اما شک دارم که زیاد از آن استفاده کنم. هر سه سر دارای عدسی در چشم هستند تا ویژگی نورپردازی سر را به اشتراک بگذارند. چراغ ها توسط یک کلید مغناطیسی فعال می شوند و یک آهنربا در پایین لوله تفنگ در پشت وجود دارد. به سادگی او را تا بالای سرش لمس کنید: یک بار برای روشنایی دائمی چشم، یک بار برای چشمک زدن و دوباره برای یک اثر ضربان دار. دوباره آن را فشار دهید و چراغ ها خاموش می شوند.

تعادل و مفصل بندی در شکل بسیار عالی است، ا،ر مفاصل روی گیره های مفصلی چرخان قرار دارند، اما شما همچنین دارای لولاهای دوتایی در زانوها، تکان دهنده ها در مچ پا، دامنه وسیعی از حرکت در ، و شانه ها و حتی برخی از پهلوها هستید. تاب خوردن به پهلو در قفسه سینه دست ها دارای انگشتان اشاره جداگانه با لولا در پایه و بند انگشت هستند، سه انگشت باقی مانده به هم متصل شده اند و در انگشت شست لولاهای تکی وجود دارد. همه مفاصل خوب به نظر می رسند، و ایستادن و بازی با او بسیار سرگرم کننده است.

توپ فیوژن یک دکمه ساده برای احتراق آن دارد و در حالی که ترجیح می‌دهم به جای قرمز، بنفش روشن شود، هنوز هم فکر می‌کنم که این یک جلوه جالب است که گویی روشن شده و در شرف شلیک است. بازوی توپ بخشی از مجموعه است، بنابراین می توان آن را به راحتی جدا کرد.

علاوه بر سه صفحه قابل تعویض، Megatron همچنین دارای یک صفحه سینه آسیب دیده اختیاری است. صفحه قفسه سینه معمولی از ریخته گری ساخته شده است، در حالی که این صفحه پ،تیکی است. این منطقی است، زیرا نمی توانم تصور کنم که مجسمه سازی اثر قطعه قطعه شدن در اینجا در غیر این صورت امکان پذیر باشد. آسیب بسیار خوب انجام شده است، اما این رقم می توانست از چند قطعه دیگر مانند این استفاده کند تا قانع کننده تر شود.

مگاترون تعدادی سلاح و لوازم جانبی نیز دارد. اول، شما یک اسلحه دریافت می کنید، زیرا وقتی تبدیل به یک تفنگ می شوید و یک تفنگ روی بازوی خود دارید، شما هم به یک تفنگ نیاز دارید، درست است؟ در واقع، من تقریباً مطمئن هستم که این تفنگی است که او برای وارد ، ضربه قاتل به Optimus Prime در فیلم ،میشن استفاده کرد. مجسمه بسیار نزدیک به نظر می رسد اما در اینجا به جای بنفش سیاه است. با این حال، این یک لوازم جانبی عالی است و او می تواند آن را با انگشتان مفصل خود به خوبی نگه دارد.

بعدی شمشیر انرژی است. دسته به رنگ بنفش تیره شفاف و تیغه به رنگ بنفش مایل به صورتی ساخته شده است. باز هم، او آن را به طرز شگفت انگیزی حمل می کند و من واقعاً می کاوشم که چگونه نتیجه حاصل شد.

سلاح های انرژی بیشتری می خواهید؟ چه برسد به عصایی که او برای مبارزه با پرایم روی سد استفاده کرد بیش از آنچه به چشم می آید? این به سادگی با هر دو دست تعویض می شود. او همچنین از پ،تیک بنفش شفاف قالب‌گیری شده است و لولاهای متعددی را در این سری به کار می‌برد تا قابلیت‌پذیری بیشتری به او بدهد.

آ،ین وسیله جانبی کلید وکتور سیگما از ،مت اصلی ،مه است. این قطعه از دایکاست ساخته شده است و دارای روکش طلایی ساتن مجلل است. برای من کمی سخت بود که او را مجبور به نگه داشتن آن کنم، زیرا نسبتاً سنگین است و یافتن مک، برای نگه داشتن آن آسان نیست، اما با کمی صبر توانستم آن را به کار ببرم.

مگاترون همچنین دارای پایه ای است که شامل یک پایه مفصلی و یک بازوی پشتیب، چند مفصلی با چنگال است. تنها مشکل در اینجا این است که هیچ راهی برای قرار دادن پنجه برای حمایت از مگاترون در حالی که او روی پایه ایستاده است وجود ندارد. لولاهای بازو اجازه نمی‌دهند که پنجه تا این حد پایین قرار گیرد. انصافاً این فیگور برای ایستادن نیازی به تکیه گاه ندارد، اما به نظر یک طراحی کوته بینانه است. با این حال، می توان از آن به ،وان پایه پرواز یا برای ژست پویا استفاده کرد. یک لوگوی کوچک Decepticon وجود دارد که به پایه پشتیب، متصل می شود و در ،مت بیرونی پایه شش ضلعی گیره هایی وجود دارد تا بتوان آن را به دیگران متصل کرد. من فرض می‌کنم دیگر آداپتورهای Yolopark با همین پایه عرضه می‌شوند.

این مجموعه به راحتی از تعدادی از ،ده فروشان آنلاین ،اب بازی در دسترس است، اما من آن را با قیمت حدود 60 دلار از آمازون دریافت کردم و در کل از ،یدم بسیار راضی هستم. در واقع، مگاترون آنقدر مرا تحت تأثیر قرار داد که مجبور شدم آن را پیش‌سفارش کنم G1سبک Optimus Prime برای رفتن با. من قطعاً عاشق فیگورهای کارتونی دقیق مگاترون هستم، که بدون شک نتیجه بچه بودن و بازی ، با فیگور مگاترون است که هیچ شباهتی به شکل کارتون ندارد. برای مدتی، نسخه قرمز Hasbro این مشکل را برطرف کرد، اما این نسخه نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو با افزایش قیمت قابل توجه است. ،یبی از طراحی کارتونی و پرداخت های واقع گرایانه برای من عالی است و با وجود تغییر ن،، این ممکن است هنوز شکل مگاترون مورد علاقه من باشد.

منبع: https://figurefanzero.com/2024/04/01/transformers-megatron-amk-pro-series-model-kit-by-yolopark/