تصویر

“بچه، تو قرار نیست اینجا باشی!”

در نهایت توانستم فیگورهای 5POA از سری شورشیان جنگ ستارگان از هان، لیا و لوک را با تج،ات اندور باز کنم. این در سال 2015 منتشر شد و به مدت 8 سال در زگیل های خود نشسته است و از یک قفسه، آپارتمان، شهر و کشوری به قفسه ای دیگر حرکت می کند و فضای بیشتری از آنچه باید اشغال می کند. البته، مجموعه پخش TVC Endor Bunker که اخیراً منتشر شده است، فرصت خوبی را برای آنها فراهم کرد تا در نهایت کمی پخش شوند. چند کلمه در مورد اعداد و همچنین گروه:

تصویر

در زم، که شماره های SWR منتشر شد، به نظر می رسید که ا،ر مردم از 5POA بودن آن متنفر بودند. فیگورها را دوست داشتم زیرا در یک نسخه مدرن حس وینتیج می دادند اما در عین حال راضی نبودم زیرا تعداد غیرمنتظره ای از فیگورها را به مجموعه خود اضافه کردم که در ابتدا قصد ،ید نداشتم. برخی از شخصیت‌ها در 5POA بهتر کار می‌کنند، مانند White Princess Leia. کت ترنچ در اینجا نیز به طرز شگفت آوری متقاعد کننده است. اما مطمئن نیستم که آیا این اعداد و همتایان بسیار آشکار خود در چند سال پیش آزمون زمان را پس داده اند یا خیر.

تصویر

مجموعه پخش عالی به نظر می رسد و جفت به آرامی از درهای انفجاری بیرون می آیند، اما مونتاژ آن کمی پیچیده تر از مجموعه های قبلی است. به خصوص جداسازی و باز ، جعبه یک چالش خواهد بود. من بیشتر نگران برخی از گیره هایی هستم که ممکن است هنگام جدا ، قطعات از هم جدا شوند. خواهیم دید. در حالی که عرشه‌های قبلی مانند Tantive IV، Jabba's Palace، Carbonite Freezing Chamber یا حتی Nevarro Cantina به گونه‌ای طراحی شده بودند که با چندین عرشه از یک نوع ،یب شوند، این مجموعه احساس می‌کند که مستقل است، که عالی است.

منبع: https://yaswb.tumblr.com/post/722941391434563584