مدل‌های درب پشتی – بازی کارآگاهی

اکنون می‌توانم دلیل این امر را ببینم زیرا پیچیدگی زیادی به طراحی می‌افزاید و مدل را شکننده‌تر و مستعد آسیب می‌کند مانند مورد کرایس، یا بیش از حد بزرگ و درشت مانند مورد Zodiac. آنها مقایسه جالبی را با طرح های مختلف استفاده شده انجام می دهند، Norev که در پ،تیک یا ف، در دسترس بود، نسخه من ف،ی است و با بسته بودن درها فقط یک ستون مرکزی با تن، را می بینید. باز ، درب جلو، بخش پایینی بزرگی از ستون را نشان می دهد که در آن لولای درب عقب نصب شده است. طراحی شیک به این مدل نسبت به دینکی برتری می دهد زیرا درب عقب می تواند به طور مستقل روی درب جلو باز شود.

زودیاک اولین بار در سال 1966 وارد بازار شد اما در سال 1971 کنار گذاشته شد تا شاید همزمان با ،مت عقب خودرو و جایگزینی گرانادا باشد؟ همچنین چگونه مدل زودیاک را طراحی ،د که در قالب علامت چهارم در زندگی واقعی چندان محبوب نبود و در عین حال مدل New Gra،a را طراحی ن،د که موفقیت بزرگی بود. دینکی در حال ساخت نسخه Mark II از گرانادا بود که در سال 1979 ورش،ت شد و چند نمونه از آن هم در رزین و هم در رنگ‌های ریخته‌گری باقی مانده است و نمونه بسیار خوبی به نظر می‌رسید که مطمئناً فروشنده بزرگی بود. ماشین واقعی بسیار محبوب بود و هر هفته آن را در تلویزیون نشان می داد.

Dinky Zodiac که معمولاً در مشخصات پلیس دیده می شود نیز در رنگ های نقره ای، برنزی و آبی متالیک روشن با پایه های رنگی مختلف عرضه می شود، این مدلی است که من همیشه دوستش داشته ام، اما انتقادات زیادی را به دنبال دارد زیرا به نظر می رسد کمی گیرا و بازیگوش است. قاب‌های پنجره‌های بسیار ضخیم و شکاف‌های بزرگ درب، اما از نظر من به خاطر داشتن پانل‌های پ،تیکی مجزای درب داخلی در هر چهار در، امتیاز خوبی را ،ب می‌کند. عدم وجود ستون در وسط در این خودرو به این م،ی است که صندلی جلو پایه بالایی برای پین لولای در است. این یک ایده هوشمندانه به نظر می رسد، اما به این م،ی است که لبه پ،تیکی صندلی به راحتی می شکند و سپس در می افتد و با درها باز و بدون ستون مرکزی کمی عجیب به نظر می رسد، و این ستون گم شده نیز به م،ای شیشه جلو است. ستون ها باید تقویت می شدند که به ظاهر کلی ماشین Clumsy می افزاید. دینکی فقط با تغییر قالب های پ،تیکی جلو و عقب به جلوپنجره معمولی برای تک چراغ های جلو Zephyr می توانست به راحتی و ارزان نسخه Zephyr این خودرو را بسازد، تعجب می کنم که چرا این کار را ن،د؟

منبع: https://toydetectives.com/diecast/back-door-models/