Yatming یک سری کامیون با بارهای مختلف به آنها متصل است. برخی افراد می گویند که این خودرو بر اساس کابین فورد F600 ساخته شده است، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند که شبیه کابین ایسوزو اوا، دهه 1970 است. راستش را بخواهید، فکر می کنم دومی باشد، زیرا دو مستطیل جلوی کابین نمونه ای از شرکت ژاپنی است، اما من در مورد کامیون ها و حتی کمتر در مورد کامیون های ژاپنی متخصص نیستم. شاید ع، زیر به تشخیص هویت کمک کند.

این مدل‌ها در اواسط دهه 1980 عرضه شدند و دارای شماره‌های مرجع از 1351 تا 1359 بودند. البته مدل‌های دیگری از کامیون‌ها وجود داشت، اما اینها اولین‌ترین آنها بودند. طبق معمول این تولید کننده قالب، مدل ها برای مدت طول، و در واقع سال ها در دسترس بوده اند، بنابراین می تو،د آنها را در هنگ کنگ یا ساخت چین، با پایه های ف،ی یا پ،تیکی و همچنین با رنگ های مختلف پیدا کنید. انواع

من فقط این دوتا رو دارم:

ویرانگر 1352 (ساخت هنگ کنگ) هنوز قلاب خود را دارد و در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. با پایه ف،ی. قلاب به جلو و عقب می چرخد، اما پایه مشکی آن محکم به کابین وصل شده است. این می تواند یک ماشین را حمل کند، اما نه همه ماشین ها، زیرا قلاب برای ا،ر مدل ها خیلی بلند است و در نتیجه، کامیون هر باری را که باشد می کشد.

کامیون کمپرسی سنگین 1358 (ساخت چین)، با پایه پ،تیکی. جالب اینجاست که هر دوی آنها با وجود حداقل 10 سال فاصله بین یکی و دیگری، چرخ های مشابهی دارند. تخت کاربردی است.

آمار و ارقام:

  • نام: ویرانگر و کمپرسی سنگین (شماره 1352 و 1358)
  • مقیاس: حدود 1:100
  • سال: بین 1975 و 1990
  • شرکت: YatMing (هنگ کنگ/چین)
  • اندازه: تقریبا 7 سانتی متر

منبع: https://toysfromthepast.blo،.com/2024/04/1043-yatming-wreck-truck-and-heavy-duty.html